دسته‌بندی نشده

فواید و تفاوت‌های سونا خشک و بخار

تمامی ورزشکاران با فواید سونا خشک و بخار آشنایی دارند و می دانند که برای لاغری گزینه بسیار مناسبی می باشند. با توجه به محبوبیت سونای خشک و بخار و افزوده شدن بر میزان طرفداران آن، این دو با یکدیگر دارای تفاوت هایی می باشند. برای ساخت هر کدام باید اصول فنی به خوبی رعایت شود تا بتوان از مزایا و فواید آن ها بهره برد. برای ساخت سونای خشک؛ حتما از چوب روسی، ترموود و یا چوب خام استفاده شود تا کیفیت بالایی داشته باشد.

با استفاده از چنین چوب هایی، طول عمر سونا افزایش می یابد. بکارگیری روغن مخصوص سونا نیز موجب نگهداری و بهینه سازی سطوح چوبی درون سونا، دیوار ها و کف پوش های چوبی آن می گردد. به موجب روغن مخصوص سونا، چوب به محصولی آب گریز تبدیل شده و مانع از خشک شدن آن می شود. هم چنین رنگ و بافت طبیعی چوب پایدار باقی می ماند.

با استفاده از سونای خشک؛ تمامی منفذ های پوست باز شده ، مویرگ ها گشاد گردیده و با تعرقی مناسب به پاکسازی پوست کمک می کند. با کلاژن سازی پوست، از روند پیری آن جلوگیری می کند.

شرکت رنگ با چوب؛ با استفاده از مدرن ترین ابزار آلات و دارا بودن اساتیدی متخصص و حرفه ای در کارگاه های چوب بری و نجاری خود، در چوب کاری سونا، اجرا و ساخت انواع سونای بخار و خشک به شما عزیزان خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد. جهت سفارش ساخت و اجرای سونای بخار و خشک، با تیم کارشناسان و متخصصان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

سونا خشک و بخار فعالیتی است که تقریباً همه ورزشکاران با آن آشنا هستند و در سطح قهرمانی و حرفه ای و آماتوری به آن توجه خاصی دارند، همچنین سونا یکی از روش‌های لاغری در سرتاسر دنیاست. این روش توسط مردمان فنلاند به دنیا معرفی شد.

مردم این کشور پس از گذشت سال‌ها، همچنان از طرافدارن پروپاقرص سونا هستند. به طوری که گفته می‌شود از هر سه خانه در فنلاند، یکی دارای سونا است.

استفاده از سونا در ایران نیز تاریخچه طولانی دارد. اما در یکی دو دهه اخیر، توجه خاصی به طراحی سونا خشک و بخار و استفاده از آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *